Monday 24 October 2011

TESTIMONI DARI PELANGGAN PERFUME CIK FIQAH





1) Testimoni pelanggan perfume LACOSTE ESSENTIAL dan DOLCE & GABANNA - THE ONE

"Salam Cik Fiqah,perfume yang saya order hari itu sudah sampai....nanti perfume saya  dah habis saya beli lagi kat Cik Fiqah ye....terima kasih dan wangi selalu...." - Robson dari Kunak, Sabah





2) Testimoni pelanggan perfume DKNY BE DELICIOUS FOR WOMEN

"Perfume saya dah sampai....terima ksih ye Cik fiqah,perkhidmatan yang bagus .....lain kali perfume saya dah habis saya nak beli perfume Thirry Mungler Angel (Star) la pulak...Cik Fiqah tolong simpan kan ye....insyallah saya beli ....." - Lenny dari Muar ,Johor







3) Testimoni pelanggan perfume THIRRY MUGLER ANGLE (STAR)

"Assalam,perfume Thirry Mugler Angle (Star) saya dah sampai....Saya nak tanya Cik Fiqah,perfume ape ye yang paling hot untuk wanita...?nanti perfume ni dah habis insyallah sy beli dengan Cik Fiqah sahaja....saya berpuas hati..terima kasih Cik Fiqah...." - Wani dari Arau ,Perlis







4) Testimoni perfume CAROLINA HERRERA - CH FOR MEN

"Perfume saya dah sampai...terima kasih ye Cik Fiqah....insyallah lepas habis perfume ini ,saya order lagi dengan Cik Fiqah....." Zaki dari Shah Alam







5) Testimoni perfume CK ONE & BURBERRY BRIT

"Assalam,Cik Fiqah.....saya dah terima perfume dari Cik Fiqah....terima kasih....saya ni jenis pakai perfume suka sembur banyak-banyak....kalau baunya ok saya akan beli perfume dengan Cik Fiqah je la...jimat kos...kalau beli yang original mahal sangat la....hehehe...ape-ape pun tq very much ya....." Azizi dari Selangor




6) Testimoni perfume ONE MILLION (SET) , BURBERRY BRIT SHEER FOR WOMEN 

"Assalamualaikum,cik perfume saya dah sampai...terima kasih ye..sy berpuas hati dengan perfume ini dan layanan dari Cik Fiqah.....nanti perfume dah habis saya order lagi dengan Cik Fiqah....."
Fatiyah dari Petaling Jaya, Selangor


7)Testimoni perfume THIERRY MUGLER ANGLE (STAR)

"salam cik perfume mak saya dah sampai.....mak saya amat berpuas hati dengan perfume ini..mak saya cakap nanti dah habis dia nak order kat Cik Fiqah sahaja....tq Cik Fiqah....:)
Zurinah (mak kepada Ikhwan) dari Merlimau ,Melaka




8) Testimoni perfume HUGO BOSS - BOSS NIGTH BOTTELD FOR MEN 

""Assalam cik...perfume saya dah sampai dan saya amat berpuas hati....insyallah lepas ni dah habis leh sy try yang lain pula.....tq.....lagi satu mak saya nak order perfume THIERRY MUGLER ANGLE (STAR)....nanti saya confirm kan kat cik ye....tq...."
Ikhwan dari Merlimau , Melaka




9) Testimoni perfume HUGO BOSS XY 

"Salam Cik Fiqah....perfume saya dah sampai...saya berpuas hati dengan packing dan baunya....serta perkhidtaman yang cepat dan selamat....insyallah nanti perfume saya dah habis saya order ynag lain pula ye....tq....."
Shahreen dari Kuala Lumpur







CARA MEMESAN

SILA TAIP
Nama Perfume | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON
DAN HANTAR KE

017 8803369

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT
MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥