Sunday 2 October 2011

Aku Bertemu Sifu Irfan Khairi


Aku Bertemu Sifu Irfan Khairi

Assalamualaikum....



Salam sejahtera saya ucapkan kepada semua pengunjung web jualan perfume saya, kepada anda yang telah membeli minyak wangi dari saya semoga anda ceria menggunakan perfume dari kami....


Pada 18 mei 2011 yang lepas saya telah berjumpa dengan mentor saya iaitu Dr.Irfan khairi setelah 7 bulan tidak berjumpa selepas saya menghadiri seminar beliau...



Alhamdulillah setelah 7 bulan menjalankan perniagaan ini, berkat tunjuk ajar sifu saya ini saya berjaya menjana pendapatan dengan perniagaan menjual minyak wangi secara online....bagi anda yang ingin menceburi perniagaan internet, ayuh mulakan perniagaan anda sekarang kerana terdapat 1.7 billion manusia menggunakan internet sekarang..sudah ramai membeli produk di internet....


Selamat menjalankan perniagaan anda....go go go go

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥